Lisbon: Snails, Sardines & Barnacles
Andrew heads to the coast in Lisbon, Portugal. He braves crashing surf to harvest barnacles from the rocky shore, feasts on mounds of mollusks at huge snail festival, and learns the secret to making the world's best canned fish.