Buffalo 2, Cowboys 0
Otto and Jane continue their mission to relocate a herd of wild buffalo on remote Kodiak Island. Elsewhere, Atz Sr. ventures into the Alaskan wilderness to hunt bear, and Atz Lee and his brother test their firearms skills at a custom gun range.