The Day the Buffalo Broke Free
The Kilchers join forces to conquer big projects. Tensions flare when Otto and Jane journey to Kodiak Island to rescue a herd of wild buffalo. Eivin and Eve tackle an urgent roof repair. And Atz Sr. and Atz Lee help Shane on his long overdue cabin build.