Outhouses, Cow Bras and Bears, Oh My!
It's midsummer and the Kilchers make the most of 22 hours of sunlight. Atz tracks down predators killing the herd, Otto gets creative to help a cow with an udder problem, Eivin builds an outhouse and Atz Lee and Jane are startled while fishing.