Baby Kilcher Arrives
The Kilchers take care of last-minute projects before the winter freeze -- and the baby -- arrive. Jane faces wicked weather and quicksand while on her very first cattle drive with Otto. Later, Eivin and Eve introduce the newest Kilcher to the world.