Danger In Store
Selepas perpisahan yang buruk, ibu tunggal Joi menemui cinta lagi dengan Jonathan. Tetapi selepas pasangan itu berpindah ke Ocala, Florida, dengan anak perempuan Joi, masalah dalam hubungan mereka kian teruk sehingga mereka mencapai titik berdarah.