The Swan
Ahli perniagaan, Jerry Buss, berbelanja besar untuk membeli Lakers Los Angeles. Jurulatih pasukan itu, Jerry West, bimbang dengan prospek merekrut Earvin Johnson, yang mesti memutuskan kesediaannya untuk memenuhi jangkaan nama panggilannya, Magic.