Troy
Troy ialah kisah epik semangat, kewiraan, pengkhianatan dan perang sejak awal peradaban. Seribu tahun sebelum Masihi, Paris, putera Trojan melarikan si jelita Greek, Helen, permaisuri Sparta lalu menyebabkan perang.