Snake Bite
Frank terus meneroka pergunungan Nepal, mengikuti jejak harimau Bengal. Seekor ular kapak Russell hampir butakan matanya, dia bergusti dengan aligator, ikut badak sumbu dan berkawan dengan penduduk tempatan yang bela seekor gajah.