Diabolical Devil
Masyarakat kuat agama meratapi pasangan warga emas selepas mereka dibunuh dengan kejam di rumah sendiri. Dalam perlumbaan menangkap pembunuh, penyiasat mendapati kematian mereka membawa kepada rangkaian pembohongan dan keinginan jahat yang lebih besar.