Killer Cuts
Penduduk Eastman, Georgia, menggegarkan bandar itu apabila dia menghilang secara misteri. Sewaktu pencarian Russell Ray meningkat, harapan menjumpai dia semakin berkurang selepas polis membuat penemuan ngeri dan fokus kepada suspek yang tak dijangka.