Sell With a Kiss
Selepas membantu rakan-rakan menetap di rumah keluarga yang baru dan lebih besar, Lyndsay dan Leslie usahakan rumah lama mereka. Kembar itu membuat beberapa kemas kini dengan harapan untuk mendapatkan harga terbaik daripada rumah bandar lama mereka.