Selling a Well-Loved Home
Lyndsay dan Leslie membimbing jalan untuk membantu seorang bapa menjual rumah keluarganya. Ia rumah berusia satu abad dengan ciri-ciri dari pelbagai era, jadi mereka mahu membuat kemas kini yang padu dan moden untuk mendapatkan harga tertinggi.