Marina berpindah ke London untuk mengambil peluang baharu. Danny tidak yakin dengan maklumat Saara, tapi Saara tidak boleh mengkhianati sumbernya. Dia terpaksa bertindak apabila Kathy memaklumkan yang GCHQ akan mendedahkan nama pengekod FSB.