Saara berkawan dengan John, seorang pekerja veteran GCHQ dan meminta bantuan Gabriel untuk menyahsulit mesej dalam virus. Danny membenarkan Saara dan ejen US, Kathy untuk menghadiri persidangan siber yang turut dihadiri perisik Rusia.