Win and Move On, Lose and You're Gone
Guy Fieri teruskan pertempuran pusingan pertama dengan empat lagi perlawanan kalah mati ketika Iron Chef Stephanie Izard berdepan dengan Michael Reed. Dalam pertempuran terakhir malam ini, finalis dua kali Britt Rescigno menentang Chris Oh.