Hos Guy Fieri memulakan persaingan terbesar dan paling sengit dalam dunia masakan. Cef yang mendapat markah tertinggi dari tahun lepas kembali, dan segelintir pendatang baru yang berpotensi untuk memenangi semuanya melangkah ke arena buat kali pertama.