Guy Fieri mengalu-alukan Super 16 yang unggul kembali ke arena untuk memulakan pusingan kedua. Empat cef akan mara lebih dekat untuk memenangi tali pinggang kejuaraan, manakala pesaing mereka pulang ke rumah, bersedia untuk musim depan.