The Stakes Have Never Been Higher
Guy Fieri meneruskan pertarungan pusingan pertama Tournament of Champions V dengan empat perlawanan kalah mati satu lawan satu yang lebih sengit. Juara TOC Cef Maneet Chauhan akan menghadapi pemenang kelayakan Timur A.