Dirty Droopy/Two Stepping Tom/Disc Temper
Dirty Droopy relentlessly pursues criminal Mangler McWolf. Then, Two-Stepping Tom is hired to remove Jerry from a concert hall, where a mice-shy elephant is performing. Finally, Tom discovers a guard dog that can't resist chasing frisbees.