Scooby-Doo! Legend of the Phantosaur
When Shaggy develops a hysterical response to fear, his doctor suggests that he stay away from any Mystery Inc. adventures.
When Shaggy develops a hysterical response to fear, his doctor suggests that he stay away from any Mystery Inc. adventures. At Daphne's suggestion, Scooby-Doo and the gang head to a resort spa in a desert town for a relaxing vacation.