Tom and Jerry & The Wizard of Oz
Tom dan Jerry kini tidak lagi berada di Kansas. Keduanya dalam perjalanan menemui ahli sihir iaitu Wizard of Oz yang handal! Tom dan Jerry terbang melepasi pelangi dan menyusuri jalan batu-bata kuning dalam kisah animasi ini.