Scooby-Doo! Ghastly Goals!
The Mystery Inc. gang may be made up of champions when it comes to solving mysteries, but how do they fare in sports?
The Mystery Inc. gang may be made up of champions when it comes to solving mysteries, but how do they fare in sports when the competition is ghoulish and their opponents are literally monsters?