Scooby-Doo! The WWE Mystery
When Shaggy and Scooby win tickets to WrestleMania, the entire gang travels to WWE City to attend the event.
When Shaggy and Scooby win tickets to WrestleMania, the entire gang travels to WWE City to attend the event. When a mysterious ghostly bear appears and threatens to ruin the show, Scooby and gang work with WWE to solve the case.