Chasing the Serpent
Spawn mengalami imbas kembali sebagai Al Simmons yang dihantar untuk menangkap Mejar Forsberg -- penjaga topeng perang Genghis Khan yang menyimpan kuasa Neraka. Berharap untuk menebus semula, Spawn mahu membebaskan Forsberg.