Twitch is Down
Cog mendedahkan dia Hellspawn yang berkhidmat untuk Malebolgia di bawah samaran Merlin. Ketika Wynn mengarahkan Ketua Banks untuk mencari lelaki berjubah merah, Sam dan Twitch diberi tugasan. Chapel mendedahkan Al Simmons telah pulang dari Neraka.