Steak and Bourbon on the Rocks
Michael Symon buat Stik Jalur Panggang dengan Mentega Bawang Putih Ikan Bilis yang juga boleh dinikmati oleh orang yang bukan peminat stik. Dia gabungkan tomato dengan orecchiette untuk Salad Pasta mudah, dan Liz membuat Boulevardier berasaskan bourbon.