Crown the Pork
Sebagai penghormatan kepada datuknya, Michael Symon buat Cop Daging Khinzir Berempah Pastrami dengan Sayuran Tumis Reneh. Dia menghias Telur Sumbat dengan biji sawi jeruk dan daun kucai, dan Liz buat koktel Godfather dengan gabungan scotch dan amaretto.