Settling
Semasa bekerja di hutan dengan beberapa orang Penan yang nomad, Henry Golding mendengar ramai orang Penan kini menjalani kehidupan yang tidak berpindah. Di pinggir hutan Borneo, dia bertemu bekas penatua nomad yang kini menetap bersama keluarganya.