Nomads
Dengan pemandu Kelabitnya, Henry Golding bertemu dengan dua ahli suku Penan yang sukar difahami. Mereka mengajar Henry cara orang nomad yang kurang dikenali, termasuk apa yang diperlukan untuk bertahan sepenuhnya dari hutan hujan di Borneo.