Mereka mendapat Toyota Chaser 1997 pemanduan kanan Jepun-spec Jepun. Ia adalah resipi sesuai untuk kereta drift berbadan besar tapi Nads dan Amir mahu pergi ke arah berbeza -- terus ke bawah seret.