Seek and Ye Shall
Selepas melihat mayat dengan kecederaan serupa dengan Kathleen di bilik mayat, Sophie meneruskan usahanya untuk mendedahkan hal sebenar yang menimpa Kathleen. Sementara itu, Martha memutuskan untuk menggali masa lalunya, walaupun ditolak oleh Margaret.