Chiroptera
Semasa mengusahakan pembelaannya, Michael mempertimbangkan peluang untuk menceritakan kisahnya dalam sebuah dokumentari. Kemudian, setelah mengetahui maklumat yang mengejutkan tentang ayah tirinya, Caitlin bertarung dengan keraguan.