For Everything There is a Season
Dalam perjalanan merentas negeri untuk berpindah ke North Carolina, Christine, Janelle dan David singgah di sebuah bar di mana Janelle mencuba minuman pertamanya. Nasib inap desa Meri masih tergantung, manakala Kody dan Robyn berbicara dengan Aurora.