Faith Can Move Mountains
Anak Robyn meneroka gereja bukan mormon dan Kody berusaha untuk mendiamkan dirinya. Christine mencuba gaun pengantin dongengnya, dan parti diteruskan dengan majlis rai perkahwinan. Meri mahu mula bercinta tidak lama lagi.