She Said She Didn’t Care
Keluarga Martine Bernard laporkan dia hilang. Dia hamil enam bulan. Beberapa hari kemudian, bapanya juga hilang. Apabila pegawai menemubual suami Martine, Cassandritz Blanc, mereka temui psikopat terancang yang melakukan apa sahaja untuk menutup jejaknya.