You’re Not Leaving
Seorang pekerja pelantar minyak berusia 33 tahun menelefon 911 untuk melaporkan teman wanitanya hilang. Dia nampaknya membantu dalam pencarian kritikal untuk teman wanitanya. Ujian poligraf yang gagal buat detektif mengesyaki dia sebenarnya psikopat.