Caleb's Corvette Part 1
Selepas kehilangan cucunya dalam nahas litar lumba, Rick Wilson sekeluarga ingin mengumpul wang bagi mempromosikan keselamatan di trek di sekitar Texas. Mereka meminta Shorty dan pasukan untuk membina Corvette 1956 yang akan dilelong.