Camaros, Impalas, Goodguys, Oh My
Rakan Shorty, Tommy ada Camaro '69 yang perlu kasih sayang, dengan cat rosak pada hud dan motor lampu depan tak berfungsi. Seorang lagi rakan, T-bone, singgah dengan '65 Impala untuk dipasang pam udara, mengemas kini dalaman dan mengecat semula stereng.