Conflict
Apabila Serengeti mula kering, persaingan semakin hangat antara keluarga. Wanita yang kuat mengambil bahagian tengah, berhadapan dengan lelaki yang keras kepala dan berjuang untuk kelangsungan hidup saudara mereka.