Destiny
Dengan makanan yang melimpah, ia adalah masa yang banyak di Serengeti, tetapi beberapa siri peristiwa yang tidak dijangka menyebabkan keluarga menentang satu sama lain dan merenggangkan hubungan ke titik perpecahan.