Selena + Girl & the Goat
Selena Gomez berusaha di dapur Stephanie Izard, dicabar dengan ujian rasa buta. Untuk hidangan istimewa, Selena buat roti bakar ricotta yang diilhamkan daripada keju dan keropok, berharap mempesonakan Stephanie dengan ciptaan rangup dan berkeju.