Selena + Ms Chi
Selena Gomez dan Ratu Ladu Shirley Chung membuat versi gabungan hidangan kegemaran zaman kanak-kanak Selena. Selepas melipat ladu, menyalai ayam dalam daun teh dan sedikit tarian, Selena cuba buat hidangan yang cukup baik untuk menu Cik Chi.