Staying on Top of the Game
Dalam bahagian kedua siri ini, kami terus mengikuti tiga penstrim langsung dari China, Indonesia dan Singapura, untuk mengetahui perkara yang berlaku selepas kemasyhuran, dan melihat perjuangan mereka untuk kekal di atas.