Behind The Big Bucks
Dalam episod ini, kami menjejaki tiga penstrim langsung yang berjaya bagi membongkar formula rahsia mereka untuk menjana pendapatan dengan penstriman langsung. Kami menyelak tirai dan mendedahkan kebenaran di sebalik semua kemewahan dan glamor.