Peniaga antik Drew Pritchard mengambil cabaran untuk memulihkan rumah Georgia terbiar di Bath. Bil yang besar bermakna dia perlu mengumpul dana segera- jadi dia menjual seluruh koleksi antiknya untuk memastikan projek itu berada di landasan yang betul.