Peniaga antik Drew Pritchard pertaruhkan segalanya untuk memulihkan rumah Georgia terbiar di Bath. Projek ini bermula dengan bil pembaikan yang besar dan kos pemasangan serta dinding runtuh yang mengancam keseluruhan pemulihan.