Dengan Peugeot 205 GTI lebih mendapat permintaan berbanding sebelum ini, Drew dan Paul memulihkan hapus kira insurans. Jika menjadi, untung besar. Bolehkah mereka membina dari awal, dan adakah ia akan lulus ujian penting kelayakan jalan raya?