Jensen Interceptor
Jensen Interceptor klasik 1972 dengan asal-usul unik ialah binaan semula terbesar dan paling mahal Drew dan Paul. Dengan berpuluh-puluh ribu paun dilaburkan dalam pemulihan, bolehkah mereka mencari pembeli yang tepat dan memperoleh keuntungan?