Defenses
Corak hipnosis kuda belang, sutera kuat seperti keluli sarang labah-labah, rahang ketat dubuk dan kelajuan tembakan katak membantu spesies berbeza ini berjaya sambil mempertahankan diri dalam kehidupan.